اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِوَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَانفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُون
خداى يکتا که جز او کسي شايسته ستايش نيست / او هميشه زندهء پا برجاي است /(پس) هيچ گاه خواب سبک و سنگين او را فرا نمي گيرد /آنچه در آسمان ها و آنچه در زمين است در سيطره مالکيّت و فرمانروايى اوست /مگر مي شود کسي شفاعت کند(مردم را) بدون اجازهء او / به پيدا و پنهان ايشان آگاه است / وايشان ذرّه اي از دانش او را احاطه ندارند / مگر به آنچه او بخواهد / دامنه تخت (سلطنت) او آسمانها و زمين است/ نگهداري اينها برايش کاري نيست / و او بلند مرتبه ترين و بزرگ مطلق است در دين اجباري نيست،فرق ميان پيشرفت و سقوط بيان شده است/ پس آن کس که طغيانگر بودامّا به خدا ايمان آورد به بهترين دستاويز نجات (از پرتگاه) رسيده است که پاره شدني نيست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتيبان افراد باايمان است آنها را از تاريکيها بيرون مي ‌آورد و به طرف نور ميبرد/ به همان صورت به کساني که طغيان کردند کمک ميکند چنان که آنها را از نور بيرون آورده به درون تاريکيها ميبرد/.آنهايند اهل آتش جهنّم و هميشه در آن خواهند بود دريافت کد نمودار درختی خاندان پادشاهی آل سعود/رژیم آل‌سعود از درون فرو می‌پاشد

پر بازدید کننده ترین وبلاگ تخصصی ضد فراماسونی فارسی زبان

 آنچه در پی می آید نمودار درختی خاندان پادشاهی آل سعود است که از پادشاهی عبدالعزیز بن سعود تا به امروز که پادشاهی به سلمان رسیده است را نشان می دهد.

 

 

برای دیدن اینفوگرافیک در ابعاد بزرگتر اینجا را کلیک کنید.

اکنون حاکمیت در عربستان تبدیل به میوه گندیده‌ای شده که همه ناظران و کارشناسان از داخل و خارج این کشور و منطقه و جهان در مورد سقوط آن شرط می‌بندند و لحظه‌شماری می‌کنند.
مردم عربستان که این رژیم پوشالی را مایه‌ ننگ و سرافکندگی خود در میان ملل دیگر می‌دانند، به امید روزی هستند که وقتی از خواب بیدار می‌شوند، خبر سقوط آل‌سعود را بشنوند. خاندانی که بر همه مقدرات آنها چنگ انداخته است.
در حالی که عربستان روزهای نخست پس از مرگ «عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور و انتقال به ظاهر آرام قدرت به پادشاه جدید (سلمان ‌بن عبدالعزیز) را تجربه می‌کند، کارشناسان و نویسندگان روزهای سخت و حتی وقوع فروپاشی نظام پادشاهی این کشور را پیش‌بینی می‌کنند. به گزارش روزنامه انگلیسی «تلگراف» «رابرت فیسک» نویسنده و صاحب‌نظر انگلیسی یکی از این کارشناسان است که در این رابطه نوشت: «زمان به ضرر نظام پادشاهی عربستان در حال سپری شدن است؛ علی‌رغم اینکه متحدان غربی عبدالله به این رژیم وفادار مانده‌اند، اما انقلابی در عربستان در آستانه وقوع است.»
وی در ادامه می‌نویسد: «انقلابی که عربستان را تهدید می‌کند، از سوی ایران نخواهد بود، این تهدید از سوی اقلیت شیعه درون عربستان و عناصر مسلح وهابی نیز نخواهد بود. پادشاهی سعودی از درون خود خاندان سلطنتی این کشور تهدید می‌شود.»
به نوشته فیسک تاریخ خاندان حاکم در عربستان پر از نفاق و اقدامات وحشیانه است و غرب نیز عمدا از آن چشم‌پوشی می‌کند تا منافع تجاری و اقتصادی‌اش را حفظ کند.»
اما این تنها تلگراف نبود که در مورد شرایط حاد سیاسی عربستان گزارش داد، روزنامه «ایندیپندنت» انگلیس نیز طی گزارشی تحت عنوان «بریتانیا برای یک حاکم جبار سوگواری می‌کند»، به شدت از مواضع دولت انگلیس درباره مرگ پادشاه سابق سعودی انتقاد کرد. «عفو بین‌الملل» هم علیه این حرکت دولت انگلیس موضع گرفت و آن را نشانه بی‌توجهی لندن به نقض حقوق‌بشر در عربستان دانست.
«فارین پالیسی» هم در واکنش به مرگ عبدالله و آغاز پادشاهی سلمان با بیان اینکه شاه جدید عربستان، بیمار است و توان اداره عربستان را ندارد،» وی را شایسته پادشاهی این کشور ندانست.
حدود 300 سال است که همه منابع زیرزمینی و به عبارت دیگر، کل عربستان به دو خاندان آل‌سعود و آل‌شیخ تعلق دارد. همین سه هفته قبل بود که وزارت دارایی عربستان هزینه عیش و نوش یک ساله دو خاندان حاکم این کشور را معادل 400 میلیارد تومان اعلام کرده بود که بنا به نظر ناظران، رقم واقعی عیش و نوش و هزینه‌های مرتبط بسیار بیشتر از آن چیزی است که اعلام می‌شود.
کارشناسان همچنین، به غیبت معنادار مردم در مراسم تشییع جنازه عبدالله اشاره می‌کنند؛ مردم نه تنها در قبرستان سلطنتی «العود» در جنوب شهر ریاض حضور نداشتند، بلکه تلویزیون‌های رسمی سعودی هنگام پوشش مراسم رسمی روز جمعه (روز تشییع و دفن)، از حضور مردم در گوشه و کنار مراسم، تصویری پخش نکردند، در حالی تصویر صدها شاهزاده پیر و جوان را نشان می‌دادند.
هر چند آمریکا در واکنش به مرگ عبدالله، او را «دوستی صادق» خواند و انگلیس او را کسی دانست که زندگی‌اش را وقف «گفت‌وگوی ادیان» کرده و دو رئیس فعلی و سابق رژیم صهیونیستی هم فقدان عبدالله را خسرانی برای صلح در منطقه خاورمیانه دانستند، ولی هیچکدام از این دلگرمی‌ها نمی‌تواند جای ملت عربستان را بگیرد.
در حال حاضر مردم عربستان خاندان حاکم را بزرگترین مانع رشد و مشکل اصلی کشور می‌دانند و همه مفاسد را به حق به این خاندان نسبت می‌دهند.
در درون خانواده گسترده سعودی‌ها نیز شکاف و سهم‌خواهی از قدرت روز به روز آشکارتر می‌شود؛ واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه «المیادین» در همین رابطه گزارش داد، اختلافات میان آل سعود درباره ولیعهدی «مقرن بن‌عبدالعزیز» روز به روز جدی‌تر می‌شود. در نظام سلطنتی عربستان، فرزندان «عبدالعزیز بن‌سعود» براساس سن‌شان پادشاهی را در دست می‌گیرند.
 بیشتر فرزندان عبدالعزیز فوت کردند و باقیمانده فرزندان او هم مسن هستند. در سال 2012 «نایف بن عبدالعزیز» ولیعهد وقت فوت کرد. هشت ماه پیش از او هم «سلطان بن عبدالعزیز» ولیعهد قبلی فوت کرده بود. پس از آن ملک عبدالله در اقدامی بی‌سابقه، جانشین ولیعهد را هم بدون در نظر گرفتن سن فرزندان عبدالعزیز تعیین کرد، «مقرن بن عبدالعزیز» کوچکترین فرزند عبدالعزیز جانشین ولیعهد شد. ملک عبدالله همچنین دستور داده بود در این تصمیم او به هیچ وجه تجدیدنظر نشود.
 بسیاری از ناظران این اقدام ملک عبدالله را برای جلوگیری از بروز اختلاف پس از مرگ خودش ارزیابی کردند. فرزندان عبدالعزیز از همسر «السدیری» او معتقدند پادشاهی حق آنهاست و مقرن که از یک مادر یمنی است نباید پادشاه شود.
«مجتهد» فعال توئیتری که به انتشار اخبار محرمانه خاندان سعودی مشهور است، نیز در جدیدترین پیام خود گزارش داد که «متعب بن عبدالله» پسر پادشاه متوفی از انتخاب «محمدبن نایف بن عبدالعزیز» به عنوان جانشین ولیعهدخشمگین است.
بنابراین گزارش، متعب بر این باور است که رقیبش «محمدبن نایف» از حیله‌ای علیه او استفاده کرده که، پدرش عبدالله برای کنار گذاشتن «احمد بن عبدالعزیز» استفاده کرده بود؛ یعنی تعیین جانشین برای ولیعهد برای اولین بار؛ اکنون محمد بن نایف جانشین ولیعهد شده و پس از پسران عبدالعزیز، اولین شاهزاده‌ای است که در یک قدمی سلطنت قرار گرفته است.
مجتهد در ادامه افزود: تلاش‌های دیگری در دست اقدام است که عزل «مقرن بن عبدالعزیز» ولیعهدجدید از جمله آنها خواهد بود، اما باقی اقدامات را اکنون نمی‌توانم فاش کنم چرا که نمی‌خواهم متوقف شود زیرا در اجرای برخی از این اقدامات خیری برای مردم نهفته است.
نتیجه همه این تغییر و تحولات اینکه،‌ آل‌سعود گویا، به آخر عمر خود نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

برای مشاهده ی پربازدیدترین مطالب، اینجا کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت15:58---3 دی 1398
دقیقا مثل ایران .

مطهره
ساعت13:47---11 بهمن 1393
ان شاالله بزودی ازمحلال این خاندان کثیف رو خواهیم دید.
پاسخ:انشالله...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

 نوشته شده توسط Sabi در یک شنبه 5 بهمن 1393برچسب:عربستان ,سلمان‌ بن‌ عبدالعزیز , آل سعود ,,

 لينك مطلب


درباره

فراماسون ها، .دجال، شیطان پرستی، کابالا، امام زمان (عج)، ظهور، اسلام ،یهودیت،مسیحیت،دشمن شناسی، منجی شناسی، ، ائمه،پیامبر، بیت المقدس ، صهیون ، اسرائیل ، ایران ، شیعه، سنی ، وهابیت ، بهایی، بودا، رسانه
پروفايل
نويسندگان antifreemason
تازه ترين مطالب antifreemason
موضوعات
آرشيو
لينکدوني
پيوندها
ظهور نزدیک است
مقتدر مظلوم
جنبش سایبری 313
رقص شیطان
آنتی فراماسونی
سلام بر ابراهیم((شهید ابراهیم هادی))
انجمن ضد فراماسون های ایرانی
غرب شناسی
ضدماسون
ضدصیهونیست
جنبش ماسون ستیزی
دست پنهان شیطان
رئیس جمهور مجازی
دجال کیست ؟
اخبار و مقالاتی پیرامون آخرالزمان، ظهور موعود آخرالزمان عج ...
بیداری اندیشه" target="_blank" >تالار بیداری اندیشه
پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ابوالفضل عباس , حرم امام موسی کاظم , حرم امام رضا . حرم امام جواد علیه السلام و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد کوفه و مسجد سهله و مدینه منوره و مکه مکرمه
پخش زنده از حرم امام حسین علیه السلام
پخش زنده حرم امام رضا علیه السلام
بانک صوت و فیلم مذهبی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان antifreemason و آدرس antifreemason.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جستجو
امکانات سايت