اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِوَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَانفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُون
خداى يکتا که جز او کسي شايسته ستايش نيست / او هميشه زندهء پا برجاي است /(پس) هيچ گاه خواب سبک و سنگين او را فرا نمي گيرد /آنچه در آسمان ها و آنچه در زمين است در سيطره مالکيّت و فرمانروايى اوست /مگر مي شود کسي شفاعت کند(مردم را) بدون اجازهء او / به پيدا و پنهان ايشان آگاه است / وايشان ذرّه اي از دانش او را احاطه ندارند / مگر به آنچه او بخواهد / دامنه تخت (سلطنت) او آسمانها و زمين است/ نگهداري اينها برايش کاري نيست / و او بلند مرتبه ترين و بزرگ مطلق است در دين اجباري نيست،فرق ميان پيشرفت و سقوط بيان شده است/ پس آن کس که طغيانگر بودامّا به خدا ايمان آورد به بهترين دستاويز نجات (از پرتگاه) رسيده است که پاره شدني نيست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتيبان افراد باايمان است آنها را از تاريکيها بيرون مي ‌آورد و به طرف نور ميبرد/ به همان صورت به کساني که طغيان کردند کمک ميکند چنان که آنها را از نور بيرون آورده به درون تاريکيها ميبرد/.آنهايند اهل آتش جهنّم و هميشه در آن خواهند بود دريافت کد اقامتگاه شیطان کجاست؟؟ ، چرا ستاره ی پنچ پر ؟؟ ارتباط بین ستاره ی صبح و جوکر چیست؟؟

پر بازدید کننده ترین وبلاگ تخصصی ضد فراماسونی فارسی زبان

شیطان و قبیله اش از مکانی شما را می بینند که شما نمی توانید آنها را ببینید... (سوره مبارکه اعراف – آیه27)

از روی کره زمین می توان 3 هلال مشاهده نمود، اولین و شناخته شده ترین هلال، هلال ماه است. ماه به عنوان تنها قمر زمین در گردش وضعی خود در هر ماه از وضعیت ناپیدا تبدیل به یک هلال باریک شده و تا ماه کامل، یا ماه بدر پیش رفته و دوباره از سوی دیگر از اندازه آن کاسته شده تا در انتهای ماه قمری دوباره ناپدید می شود.

 اما! زمین سومین سیاره در مدار گردش به دور خورشید می باشد، سیاره اول عطارد و سیاره دوم زهره، ناهید، یا ونوس می باشد. از آن رو که این دو سیاره در مدار داخلی زمین اند، در حالت تئوری باید در زمان هایی از دوره گردشی خود به صورت هلال مشاهده شوند. اما از بابت نزدیکی بسیار زیاد عطارد به خورشید، زمان مشاهده عطارد بسیار کوتاه و امکان دیدن آن در شرایط عادی بسیار سخت است، و در حالت هلال مسلما سخت تر، اما هلال زهره، بسیار در دسترس تر می باشد.

 این دو تصویر نمایانگر هلال ماه و هلال زهره می باشند

زهره:

تمامی سیارات منظومه شمسی مطابق نظم حرکتی خاصی در گردش هستند. آنهاهمگی به دور خورشید (حرکت انتقالی) و حول محور قطبی خودشان (حرکت وضعی) مطابق یک نظم از پیش تعیین شده در حرکتند.جهت حرکت آنها،چه در حرکت انتقالی و چه در حرکت وضعی خلاف جهت حرکت عقربه های ساعت است، به جز یک مورد! سیاره زهره تنها سیاره منظومه خورشیدی است که علیرغم اینکه در حرکت انتقالی با سایر سیارات هماهنگ است و خلاف جهت حرکت عقربه های ساعت به دور خورشید گردش می کند،اما حرکت وضعی آن معکوس است یعنی در جهت حرکت عقربه های ساعت به دور خودش می گردد،یعنی اینکه اگر کسی بر روی سیاره زهره باشد خورشید را خواهد دید در حالیکه از مغرب طلوع کرده و در مشرق غروب می نماید! پس این سیاره به نوعی متمرد است

سیاره زهره بخشی از سال پیش از طلوع خورشید ظاهر می شود و بخشی دیگر ازسال پس از غروب خورشید،به همین دلیل در یونان باستان تصور می کردند دو شیء متفاوت را مشاهده می کنند.اما از همه روشن تر و واضح تر اینکه اصلآ نام این سیاره "لوسیفر" است و لوسیفر به معنی روشنی بخش از بارزترین وشناخته شده ترین القاب شیطان است. "یونانیان باستان چون تصور می کردند که دو ستاره متفاوت را مشاهده می کنند،نام ستاره صبحگاهی را "لوسیفر" و نام ستاره شامگاهی را "هسپروس" گذاشتند.

سیاره زهره طی هر 8 سال،در 5 نوبت با زمین مقارنه دارد،یعنی بعبارت دیگر در فاصله هر 584 روز یکبار خورشید – زهره – زمین در یک راستا قرار می گیرند.

یکی از شگفتی های خلقت این است که سیاره زهره در هنگام مقارنه با زمین حرکات اعجاب انگیزی انجام می دهد که قانون جاذبه عمومی نیوتن را نقض می کند.بدین ترتیب که این سیاره در زمانهای مقارنه،از مسیر اصلی مدار خود خارج شده و با انجام یک حرکت اضافه برسازمان از کنار زمین گذشته و سپس مجدداً به مدار اصلی خود باز می گردد.این مانورهای دوار و رقص گونه که به پنج شکل متفاوتند به Loop  یا Symmetrical  موسوم هستند.

Symmetrical  To  Loop

    

 Loop

 

Symmetrical    

زهره در گردش مداری خود بدور خورشید،هرگاه به زمین نزدیک می شود یکی از رقص های پنجگانه ذیل را به توالی انجام می دهد تا همواره یک روی خود را از زمین پنهان نگاه دارد!

بدیهیست که بر طبق قوانین حاکم بر طبیعت،سیاره زهره در زمان ترک مدار اصلی خود برای انجام این مانورها،می بایست که تحت تاثیر جاذبه خورشید به سمت آن کشیده شود،اما یاذالعجب که چنین نمیشود و این سیاره مرموز بی هراس از گرفتار شدن در دام جاذبه خورشید،مانور دورانی خودش را در کمال آسودگی انجام داده و سپس مجدداً به مسیر اصلی اش باز می گردد!

برای فهم بهتر می توان از مثال ذغال گردان استفاده کرد.فرض کنید برای قلیان یا دود کردن اسپند نیاز به ذغال دارید. زمانیکه می خواهید ذغال تهیه کنید ،آن را داخل ذغال گردان می گذارید و بسرعت می گردانید و می بینید که ذغال گردان حین گردش در هنگامیکه رو به زمین می شود ذغالها از داخل آن بیرون نمی ریزد و این به خاطر همان نیروی گریز از مرکز است که ذغال ها را داخل ظرف نگه می دارد،یا در حقیقت نیروی کشش جاذبه را برای آنها به مرز صفر می رساند.اما اگر در همین حالت که ذغال گردان را با شتاب می گردانید سعی کنید که یک حرکت اضافی در مسیر گردش ذغال گردان ایجاد کنید خواهید دید که بلافاصله ذغال ها از داخل آن بیرون می ریزد.

 پنج پر ،ستاره شوم!

اگرچه دانستن اینکه "ستاره پنج پر یک نماد شیطانی است" مهم است،اما مهم تر از آن اینست که مردم بدانند؛

"چرا ستاره پنج پر،بعنوان نماد قدرت شیطان معرفی شده است؟"

زمین و زهره در دوره هایی که کمترین فاصله را با یکدیگر دارند: ببینید چه شکلی ایجاد می کنند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حال شاید بهتر بتوانید این عکسها را درک کنید!

 چرا همیشه joker را روی یک هلال به تصویر می کشند؟ در حالی که با دوربین خود جایی را نظاره می کند!


حال این تصویر را نگاه کنید و خودتان مسائل را جمع بندی کنید:

 این تصویر، تصویر جلد کتاب The Secret Destiny of America (هدف مخفی آمریکا) نوشته Manly p. Hall است که به خوبی نشان میدهد هدف اصلی آمریکا چیست! در متن کتاب بیان میشود که وظیفه آمریکا ایجاد کردن یک دموکراسی جهانی در تمام دنیاست! و البته در بخش هایی از کتاب که مطالعه کردم (کتاب به زبان انگلیسی هست اگه خواستید بگید بدم) میگوید که اولین حکومت دموکراتیک جهان توسط یکی از فرعونیان مصر به نام آخن آتون ایجاد شد که توسط هدایت های مشاور مذهبی خود این کار را کرد، بله در این کتاب ناخواسته اشاره کرده که اولین دموکراسی جهان و اولین حکومت حقه و مدینه فاضله توسط یک پیامبر، حضرت یوسف (ع) ایجاد شد.

اما این عکس: سمت چپ شیطان یا همان جوکر را نشان میدهد که به همراه یک هرم نیمه، نشان ماسونی، در دایره کشیده شده، دایره سمت راست زمین و دایره مرکز هم آمریکاست

نکته: به فلش های جهت حرکت دایره ها نگاه کنید، دایره ای که به دور زمین قرار دارد خلاف جهت عقربه های ساعت و فلش هایی که دور جوکر قرار دارد در جهت عقربه های ساعت است، پاراگراف "زهره" که یادتان هست؟

 

شیطان پرستان و گروه های مخفی باید زمینه تشکیل حکومت جهانی جوکر، یا همان شیطان را که اکنون در زهره آرمیده و زمین را دید میزند فراهم کند.

 منابع

http://vtransit.persianblog.ir/

http://21122012.blogfa.com/

برای مشاهده ی پربازدیدترین مطالب، اینجا کلیک کنید

 

در صورت علاقه مندی به موضوعات جن ، شیطان پرستی و موجودات فضایی اینجا را کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

ستاره ی شباهنگ عامل اصلی انحراف در تمدن های باستانی و ادیان الهی...

کلیسا کدام خدا را می پرستد؟ (قسمت اول)

آیا پنجه یا دست ابولفضل (ع) نمادی الحادیست؟؟ +عکس

یوگا پرستش شیطان

شیطان در کلیه ی تمدن های بشری + عکس

جن و موجودات فضایی قسمت اول

رابطه ی بین (حضرت سلیمان +جمشید + هوآنگ دی + گیلگمش + ذوالقرنین)

آیا داوینچی در آثارش ادای احترام به شیطان می کند ...؟ + عکس

سوزاندن کلمه ی الله در کلیپ Katy Perry +عکس (( قسمت اول ))

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

ناشناس
ساعت22:50---4 بهمن 1399
لطفا کتاب رو بزارید

سهراب
ساعت14:24---4 آبان 1399

یعنی این شیطان فقط برای منظومه ی شمسیه؟
پس برای بقیه ی سیارات چی؟
آدرس آرامگاه شیطان:سیاره ی زمین_ایران_قبر شیطان رجیم آیت الشیطان ....
اگه بالایی درست باشه پس .... هم دجاله دیگه



بابک
ساعت16:46---13 اسفند 1397
اعراف ایه ۲۷ ام ببینید ممنون در همین رابطست

honey
ساعت16:20---26 شهريور 1396
داداش من که سکته رو زدم. ولی خداییش خیلی مطالبت باحال بود .

امیر
ساعت15:29---10 خرداد 1396
irannasanews@

امیر
ساعت15:28---10 خرداد 1396
بسم‌الله

As
ساعت15:55---13 اسفند 1394
با سلام.
لطفا لینک کتاب رو به ایمیلم ارسال کنید.
با تشکر


جوجو
ساعت20:25---7 بهمن 1394
راستی اون قانون جاذبه مال نیوتون نیس اصلا نیوتن هیچی بلد نبوده همه نظریه هاش مال دانشمندای مسلمون بوده که گمنام بودن نیوتن که یک یهودی بوده اونارو دزدیده و به اسم خودش ثبت کرده مرتیکه عوضی

amir
ساعت14:15---28 مهر 1394
با سلام. ممنون از مطالب زیبای شما.
به نظر من دو نکته قابل تأمل در مطالب شما هست. اول اینکه طبق مطالعاتی که من انجام دادم ستاره شعرای یمانی (serius) همان ستاره پنج پر مورد توجه فراماسونهاست. دوم اینکه حضرت یوسف در زمان اخناتون در مصر نیست. این یک اشتباه تاریخی است که در سریال یوسف پیامبر هم رخ داد. اختاتون حدودا قرن 13 پیش از میلاد است و به جای پرستش خدایان مرسوم مصری پرستش اتون (خدای خورشید) را رواج می دهد. در حالیکه یوسف در قرن 17 یا 16 قبل از میلاد در مصر است. به همین دلیل است که قران هم در مورد پادشاه زمان یوسف کلمه ملک را به کار می گیرد اما در مورد پادشاه هم عصر موسی واژه فرعون را استفاده می کند. فرعون ها پادشاهان اصیل مصر اند اما در زمان یوسف کسانی غیر مصری از منطقه شام که مصریها انها را هکسوس (بیگانه) می نامیدند بر مصر حکومت می کردند.
پاسخ:کاربر عزیز جناب amir: سلام ، تشکر از نظرتان با آرزوی موفقیت برای شما "تیم مدیریتی وبلاگ antifreemason"


amin
ساعت6:17---30 خرداد 1394

لینک دانلود کتاب رو توی وبم برام بفرست.
با سپاس
تا درودی دیگر بدرود
پاسخ:کاربر عزیز جناب امین : سلام ، آدرس وب خود را بصورت کامل ثبت نمایید . با آرزوی موفقیت برای شما "تیم مدیریتی وبلاگ antifreemason"



رضا
ساعت8:11---23 ارديبهشت 1394
سلام
با تشکر از مطالب بسیار جالب شما می خواستم نظرتون در مورد کمپانی DreamWorks Studios
و پسربچه ای که بر روی هلال در حال ماهیگیری هست بدونم با تشکر فراوان از شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره

فراماسون ها، .دجال، شیطان پرستی، کابالا، امام زمان (عج)، ظهور، اسلام ،یهودیت،مسیحیت،دشمن شناسی، منجی شناسی، ، ائمه،پیامبر، بیت المقدس ، صهیون ، اسرائیل ، ایران ، شیعه، سنی ، وهابیت ، بهایی، بودا، رسانه
پروفايل
نويسندگان antifreemason
تازه ترين مطالب antifreemason
موضوعات
آرشيو
لينکدوني
پيوندها
ظهور نزدیک است
مقتدر مظلوم
جنبش سایبری 313
رقص شیطان
آنتی فراماسونی
سلام بر ابراهیم((شهید ابراهیم هادی))
انجمن ضد فراماسون های ایرانی
غرب شناسی
ضدماسون
ضدصیهونیست
جنبش ماسون ستیزی
دست پنهان شیطان
رئیس جمهور مجازی
دجال کیست ؟
اخبار و مقالاتی پیرامون آخرالزمان، ظهور موعود آخرالزمان عج ...
بیداری اندیشه" target="_blank" >تالار بیداری اندیشه
پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ابوالفضل عباس , حرم امام موسی کاظم , حرم امام رضا . حرم امام جواد علیه السلام و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد کوفه و مسجد سهله و مدینه منوره و مکه مکرمه
پخش زنده از حرم امام حسین علیه السلام
پخش زنده حرم امام رضا علیه السلام
بانک صوت و فیلم مذهبی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان antifreemason و آدرس antifreemason.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جستجو
امکانات سايت