اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِوَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَانفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُون
خداى يکتا که جز او کسي شايسته ستايش نيست / او هميشه زندهء پا برجاي است /(پس) هيچ گاه خواب سبک و سنگين او را فرا نمي گيرد /آنچه در آسمان ها و آنچه در زمين است در سيطره مالکيّت و فرمانروايى اوست /مگر مي شود کسي شفاعت کند(مردم را) بدون اجازهء او / به پيدا و پنهان ايشان آگاه است / وايشان ذرّه اي از دانش او را احاطه ندارند / مگر به آنچه او بخواهد / دامنه تخت (سلطنت) او آسمانها و زمين است/ نگهداري اينها برايش کاري نيست / و او بلند مرتبه ترين و بزرگ مطلق است در دين اجباري نيست،فرق ميان پيشرفت و سقوط بيان شده است/ پس آن کس که طغيانگر بودامّا به خدا ايمان آورد به بهترين دستاويز نجات (از پرتگاه) رسيده است که پاره شدني نيست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتيبان افراد باايمان است آنها را از تاريکيها بيرون مي ‌آورد و به طرف نور ميبرد/ به همان صورت به کساني که طغيان کردند کمک ميکند چنان که آنها را از نور بيرون آورده به درون تاريکيها ميبرد/.آنهايند اهل آتش جهنّم و هميشه در آن خواهند بود دريافت کد سید احمد الحسن ( یمانی موعود ) آمد اما زود آمد وملک عبدالله یا ملک فهد ؟

پر بازدید کننده ترین وبلاگ تخصصی ضد فراماسونی فارسی زبان

سید احمد الحسن ( یمانی موعود ) آمد اما زود آمد

بسم الله الرحمن الرحیم

در متن زیر روایتی می باشد که احمد حسن ، خود را به عنوان آن حجت که بعد از مرگ فهد بن عبدالعزیز ظهور کرده ، معرفی نموده است.

ابتدا به متن ترجمه شده حدیث از سایت احمد حسن می پردازیم:

 عن مسند احمد عن النبی صلی الله علیه و آله و سلم : یحکم الحجاز رجل اسمه علی اسم حیوان، إذا رأیته حسبته فی عینه الحول من البعید و اذا اقتربت منه لا تری فی عینیه شیئاً، یخلفه أخ له إسمه عبدالله، ویل لشیعتنا منه؛  اعادها ثلاثاً : بشرونی بموته ابشرکم بظهور الحجة، بشرونی بموته ابشرکم بظهور الحجة، بشرونی بموته ابشرکم بظهور الحجة.

رسول خدا (ص) فرمود : بر حجاز (عربستان) مردی که اسمش ، اسم حیوان است حکومت می کند (فهد = یوزپلنگ) . اگر از دور به او نگاه کنی در چشمش انحراف (چپی) می بینی ولی اگر به او نزدیک شدی در چشمش مشکلی نمی بینی ، جانشین یا خلیفه اش برادرش که اسمش عبدالله است خواهد بود . وای بر شیعه ما از دست او (فهد) ، پس این جمله را سه بار تکرار نمود ، بشارت مرگش (فهد) را به من بدهید شما را به ظهور حجت بشارت می دهم . (1)

و متن زیر هم متنی است که به صراحت گفته است احمد حسن موعود یمانی می باشد :

و همه می دانند که بعد از ملک فهد بر خلاف سنت که فرزند جانشین می شود برادرش ملک عبد الله جانشین او شد.

و فهد مرده است . پس باید حجتی ظهور کرده باشد

پاسخ :

من بدون جنبه گرایی و کاملا با منبع صحبت میکنم و توضیح می دهم و با توجه به اطلاعات موجود به توضیحات می پردازم.

پس خواهش میکنم دقت نمایید:

در این روایت اشاره شده وقتی که فهد می میرد حجتی ظهور میکند .پس این یعنی منجی زمانی ظهور می کند که فهد مرده است ، نه زودتر و نه دیرتر.

ابتدا می رویم تحقیق می کنیم چه زمانی احمد حسن ظهور کرده است. اگر به داستان ملاقات خودش به امام زمان برویم و از زبان خودش بخواهیم سند بیاوریم.می بینیم که خود گفته 1420 هجری قمری با امام ارتباط و ظهور کرده است. بنده با یکی از ایمان آورندگان او صحبت می کردم ، به من گفت او در سال 1999 میلادی ظهور کرده است .

خب این از زمان مربوط به ظهور احمد حسن

حال می رویم تحقیق میکنیم تا ببینیم که فهد بن عبدالعزیز در چه سالی فوت کرده است؟

اگر به دایره المعارف ویکی پدیا مراجعه کنید در آدرس زیر:

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%81%D9%87%D8%AF_%D8%A8%D9%86_%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%B2%DB%8C%D8%B2

می بینید که فهد در سال 2005 میلادی فوت کرده است نه در سال 1999  !!!!

خب حالا چند تا مشکل به وجود می آید، یا منجی زودتر ظهور کرده است ، یا روایت غلط می باشد یا فهد اصلا چنین کسی نبوده است.

خب حال به تک تک این احتمالات رسیدگی می نماییم.

ابتدا روایت را بررسی می کنیم:

این روایت توسط علامه سید محمد علی طباطبائی حسنی در کتاب مائتان و خمسون علامه حتی ظهور المهدی (عجل الله) در صفحه 122 نوشته شده است و هیچ سندیت دیگری ندارد.

حال به کتاب مراجعه نموده تا ببینیم راویان حدیث چه کسانی بودند و از طریق علم رجال شناسی آن را تایید یا رد نماییم.





تصویر بالا ، تصویر اسکن شده از روایت در کتاب مائتان و خمسون می باشد.

نکته مهم اینکه همانطور که ملاحظه می فرمائید در ذیل روایت مذکور توسط علامه طباطبائی قید شده است که "هذا الخبر نقله إلیٌ أحد الفضلاء المطلعین" یعنی : "این خبر را یکی از انسان های فاضل و مطلع برایم نقل کرده است" و این جمله نشانگر آن است که علامه طباطبائی خود شخصا این حدیث را از کتاب مسند احمد (کتاب مورد وثوق اکثر علمای سنی) استخراج ننموده است و امکانش وجود دارد که صحت سند آن در کتاب اصلی (مسند احمد) به اثبات نرسد .

 
خب حال به بررسی یک نشانه دیگر که در روایت بیان شده می پردازیم:

اگر از دور به او نگاه کنی در چشمش انحراف (چپی) می بینی ولی اگر به او نزدیک شدی در چشمش مشکلی نمی بینی.

حال به این عکس توجه فرمایید:

سید احمد الحسن

شما اگر به درون این عکس هم زوم نمایید متوجه می شوید که با نزدیک شدن هم باز هم انحراف در چشم آن مشخص می باشد.

شما اگر با کسانی که انحراف چشم دارند ارتباط داشته باشید متوجه می شوید و گاهی اوقات انحراف چشم در چشم آنها مشخص می باشد و گاهی اوقات هم مشخص نیست!!!

فهد فردی بوده که انحراف چشم یا استراییسم داشته است و هیچ شکی در آن نیست .

خب با بررسی هایی که مشاهده می نمایید متوجه شدیم که هم منجی زودتر ظهور کرده است ، و هم چنین روایت کاملا معتبر نیست ولی ....

 منابع و ماخذ :

1- مائتان وخمسون علامة ص 122  نوشته سید محمد علی طباطبایی حسنی

----------------------------------------------------------------------------------------------

در ابتدا این نکته را ذکر نماییم که سرزمین حجاز (عربستان کنونی) در روایات مربوط به آخر الزمان، آبستن حوادث بسیار مهمی است. از مهمترین این حوادث می توان به اختلافات داخلی در خاندان پادشاهی حجاز(1)، درگیری های نظامی در سرزمین حجاز(2)، قتل نفس زکیه در مسجدالحرام(3)، خسف یا فرو رفتن سپاهیان سفیانی در بیابان بیداء عربستان(4) و مهمتر از همه، ظهور حضرت مهدی (عج)(5) از شهر مکه(6)، اشاره کرد.

 در این مطلب ما به بررسی مرگ فَهد ، عبدالله ، اختلافات در حجاز و ... می پردازیم.

و اما :

در مطلب قبل با نام احمد حسن زود ظهور کرد
روایتی آمده بود که احمد حسن برای اثبات خود از آن استفاده کرده بود و آن حدیث متن زیربود:

عن مسند احمد عن النبی صلی الله علیه و آله و سلم : یحکم الحجاز رجل اسمه علی اسم حیوان، إذا رأیته حسبته فی عینه الحول من البعید و اذا اقتربت منه لا تری فی عینیه شیئاً، یخلفه أخ له إسمه عبدالله، ویل لشیعتنا منه؛ اعادها ثلاثاً : بشرونی بموته ابشرکم بظهور الحجة، بشرونی بموته ابشرکم بظهور الحجة، بشرونی بموته ابشرکم بظهور الحجة.

رسول خدا (ص) فرمود : بر حجاز (عربستان) مردی که اسمش ، اسم حیوان است حکومت می کند (فهد = یوزپلنگ) . اگر از دور به او نگاه کنی در چشمش انحراف (چپی) می بینی ولی اگر به او نزدیک شدی در چشمش مشکلی نمی بینی ، جانشین یا خلیفه اش برادرش که اسمش عبدالله است خواهد بود . وای بر شیعه ما از دست او (فهد) ، پس این جمله را سه بار تکرار نمود ، بشارت مرگش (فهد) را به من بدهید شما را به ظهور حجت بشارت می دهم . (7)

این حدیث با برداشتی که در پرانتز ها مشاده می نمایید در سایت احمد حسن قرار گرفته است.

خب همانطور که به دوستان فرمودم ، در مطلب قبلی این حدیث معتبر نیست اما آن را هم رد نمی نماییم ولی یک مشکل وجود دارد ولی نه در خود روایت بلکه ، در برداشتی که احمد حسن کرده است !!!

و اما چه مشکلی!!!! :

درمورد روایت بیان شده راجع به این موضوع هم بایستی این نکته را ذکر نمایم که:

در زبان عربی هر ضمیری یک مرجع ضمیر دارد و هر جمله توصیفی هم یک موصوفی دارد که در اینجا جمله "ویل لشیعتنا منه" بعد از اسم عبدالله آمده پس "ه" که یک ضمیر است مرجع ضمیرش نزدیکترین اسم به آن یعنی عبدالله می باشد...همچنین جملات بعدی که آمده توصیفی برای آخرین اسم ذکر شده یعنی عبدالله است.

ملک عبدالله بن عبدالعزیز

 پس این حدیث اگر صحت داشته باشد مرگ فهد را بشارت نداده ، بلکه مرگ برادرش عبدالله را بشارت داده است.

حدیث هایی در منابع شیعی می باشد که در رابطه با مرگ فردی با نام عبدالله است:

الفضل ، عن عثمان بن عیسى ، عن درست ، عن عمار بن مروان عن أبی بصیرعن امام صادق علیه السلام :

من یضمن لی موت عبدالله، اضمن له القائم. ثم قال: إذا مات عبدالله، لم یجتمع الناس بعده علی أحد و لم یتناه هذا الأمر دون صاحبكم إن شاء الله و یذهب ملك السنین و یصیر ملك الشهور و الأیام، فقلت یطول ذلك؟ قال: كلا(8)

كسی كه مرگ عبدالله را برای من ضمانت كند من هم ظهور قائم را برای او ضمانت می كنم.

سپس فرمودند:

وقتی عبدالله بمیرد مردم پس از او با كسی متحد نشوند! ان شاء الله و این جریان بدون ( آمدن) امامتان آرام نمی شود و حكمت و سلطنت سالانه و طولانی مدت از بین می رود و مدت سلطنتهای پادشاهان به ماه و روز نمی كشد.

پرسدیم: "آیا این دوران طول می كشد؟"

فرمودند: "هرگز!"

لطفا متن کامل مقاله را در ادامه مطلب مطالعه نمایید .


از امام باقر نقل شده كه فرمودند:

إذا اختلف بنو فلان فیما بینهم، فعند ذلك فانتظروا الفرج و الیس فرجكم إلا فی اختلاف بنی فلان. فإذا اختلفوا، فتوقعوا الصیحة فی شهر رمضان، و خروج القائم،إن الله یفعل ما یشاء، و لن یخرج القائم و لا ترون ما تحبون حتی یختلف بنوا فلان فیما بینهم، فإذا كان، طمع النسا فیهم، واختلف الكلمة و خرج السفیانی، و قال لابد لبنی فلان من أن یملكوا فإذا ملكوا ثم اختلفوا تفرق ملكهم و تشتت أمرهم... الحدیث(9)

وقتی بنی فلان به خاطر چیزی كه میان آنهاست دچار اختلاف شدند منتظر فرج باشید و فرج شما جز با اختلاف بنی فلان محقق نمی شود. پس آنگاه كه گرفتار اختلاف شدند چشم انتظار صحیه ای در ماه رمضان و قیام قائم باشید كه خدا هر چه را بخواهد انجام می دهد. قائم قیام نمی كند و شما هم آنچه را عاشقش هستید، نخواهید دید تا وقتی بنی فلان بر سر آنچه در بینشان است مبتلا به اختلاف و درگیری شوند و وقتی چنین شد مردم به آنها ( و حكومتشان) طمع می كنند و وحدت و یكپارچگی از بین می رود و سفیانی شورش می كند. سپس ادامه دادند: بنی فلان بالاخره سلطنت خواهند كرد و پس از پادشاهی، آنها به اختلاف دچار می شوند و سلطنتشان به باد می رود و حكومتشان پراكنده و متشتت می شود ... تا اخر حدیث.


با توجه به این احادیث که در منابع شیعی وجود دارد مرگی که بشارت داده شده مرگ عبدالله است .

موضوعی دیگر که بایستی بررسی شود اسم بنی فلان می باشد (در حدیث دوم) که به چه کسی نسبت داده شده است؟

لطفا به روایت زیر توجه نمایید:

امام رضاعلیه السلام می فرمایند:

بزنطی از حضرت رضا (ع) روایت می کند که فرمود:  از  جمله  نشانه های  فرج، حادثه ای است که بین 2 حرم مکه و مدینه رخ دهد. پرسیدم آن حادثه چیست؟ فرمود: تعصب قبیله ای بین 2 حرم بوجود آید و فلانی از خاندان فلان، 15 رئیس قبیله را به قتل رساند. (10)

در روایت های ذکر شده، ملاحظه فرمودید که از آخرین خاندان پادشاهی حجاز، با عنوان بنی فلان یا آل فلان نامبرده شده است .همچنین این روایت درگیری برسر حکومت حجاز بعد از کشته شدن این فرمانروا را توصیف کرده است.

نکته : در روایت بالا یعنی یکی از فرمانروایان یا زمامداران حجاز ، پانزده شخصیت از نسل فرمانروا و یا پیشوای معروفی را به قتل می رساند!!!

ذکر یک نکته ی بسیار مهم: یکی از دلایلی که ائمه ی اطهار (ع) عبارت بنی فلان یا آل فلان را برای آخرین خاندان پادشاهی عربستان برگزیده اند و صریحاً به نام دقیق این خاندان اشاره نکرده اند، می تواند این مسئله باشد که ذکر نام صریح این خاندان، موجب می شده است تا خاندان های پادشاهی که در عربستان حکومت کرده اند، هیچ کدام نام ذکر شده در روایات را بر خود ننهند؛  چرا که هیچ خاندانی  قاعدتاً  دوست نمی دارد كه نامش، همنام آخرین خاندان پادشاهی حجاز در روایت های ذکر شده از معصومین (ع) باشد. زیرا درصورت همنام بودن نام این خاندان ها با آخرین پادشاهی عربستان در روایات، موجب عکس العمل شیعیان اهل بیت (ع) می شده است .

حال موضوعی دیگر نیز باید بررسی شود و آن موضوع " اختلاف در مکه (حجاز) " می باشد زیرا همان گونه که در روایت ذکر شد ، در روایت مربوط به آخرالزمان، سخن از ختلاف در پادشاهی حجاز به میان آمده است.

بیایید این موضوع را با هم بررسی کنیم و ببینیم به چه نتیجه ای می رسیم (پادشاهی عربستان ، عبدالعزیز و فرزندان آن):

نکته ی بسیار جالب و عجیبی که دیده می شود ، این است که در عصر حاضر که اکثریت کشورها حکومت جمهوری را پذیرفته اند و حتی تعدادی از کشورهای عربی همچون عراق، سوریه، مصر، الجزایر و ... نیز صاحب حکومت جمهوری شده اند(11)، کماکان کشور عربستان توسط حکومت پادشاهی اداره می شود(12) و این نکته از نظر انطباق با روایات بسیار مهم و قابل توجه است؛ چرا که در روایات درباره ی حکومت حجاز (عربستان) ذکر شده است که حکومت حجاز در عصر ظهور، در دست خاندان بنی فلان یا آل فلان است.(13)

و اما :

بر خلاف دیگر نظامهای سلطنتی جهان، پنجاه سال است كه ارث بری برادر از برادر و نه پدر به پسر در عربستان سعودی ادامه دارد و پس از وفات ملك عبدالعزیز در 1953 كه جانشینی‌اش به پسر 35 ساله وی رسید، این برادران بودند كه یكی پس از دیگری بر تخت پادشاهی سلطنت كردند.. ملک عبدالعزیز، پدر شاهان و ولی عهدان فعلی آل سعود منشوری دارد که به نام منشور عبدالعزیز معروف است . در این منشور آمده است: " تا زمانی که پسران من زنده‌اند قدرت به نوه‌هایم نخواهد رسید."

در واقع ملک فهد شاه پیشین عربستان،ملک عبدالله شاه کنونی و شاهزاده سلطان ولی عهد همگی با هم برادرند.اما

مساله اصلی اینجاست که در این موقعیت ولی عهد نیز از به دست گرفتن زمام امور ناتوان است!

شاه 86 ساله ،ولی عهد 85 ساله!

شاهزاده 'سلطان بن عبدالعزیز ' ولیعهد و وزیر دفاع این کشور نیز که از سال 2005 میلادی تاکنون به دلیل وخامت اوضاع جسمانی چندین بار تحت عمل جراحی قرار گرفته از حدود دو سال پیش تاکنون کمتر در صحنه سیاسی این کشور ظاهر شده است  . اگرچه خبرگزاری رسمی عربستان اعلام کرده  که شاهزاده سلطان بن عبدالعزیز 78 ساله است اما این در حالی می باشد که بیشتر محققان احتمال می دهند او 85 ساله باشد .

سلطان بن عبدالعزیز

آخرین مورد بیماری شاهزاده سلطان مربوط به ماه رمضان امسال (1389 ه.ش)می باشد. در پی شدت یافتن بیماری او و وخامت حال ولی‌عهد عربستان سعودی، وی به توصیه پزشکان عازم شهر "اغادیر " در مغرب شد تا در کاخ شخصی خود به مدت دو ماه استراحت کند.در واقع  گزارشها  حاکی از این امر است که  وضع جسمانی ولی‌عهد عربستان، ضعیف‌تر از وضع جسمانی ملک عبدالله است که در اواسط دهه هشتاد عمر خود به سر می‌برد.

نتیجه گیری:

احتمال در گیری های شدید  داخلی میان خاندان سلطنتی از نتایج احتمالی این وضعیت است. اولین نشانه های بی ثباتی سیاسی در عربستان پس از آشکار شدن نشانه ها بیماری شاه و ولیعهد با ماجرای بندر بن سلطان شروع شد.

بندر بن سلطان

بنا به اطلاعات منابع اطلاعاتی و امنیتی غرب ،شاهزاده بندر پسر شاهزاده سلطان ولی عهد فعلی عربستان پس از این که احساس کرد ممکن است پدرش به سلطنت نرسد تصمیم گرفت خود مستقیما وارد عرصه شود و قدرت را قبضه کند.او که سالها در آمریکا مسئولیت مهم سفارت عربستان را داشت بعد از مرگ فهد به عربستان بازگشت که شغلی برای خود دست و پا کند.اما عملا به شغلی بالاتر از رییس شورای امنیت ملی عربستان نرسید و ناراضی ماند. در اگوست سال ۲۰۰۹ میلادی، روزنامه انگلیسی "فایننشال تایمز" در گزارشی ویژه و مهم، از تلاش امیر بندر بن سلطان برای کودتا در عربستان سعودی خبر داد. این روزنامه با تأکید بر صحت این خبر نوشت که البته این خبر مربوط به گذشته است و پارسال روی داده است.

به نوشته این گزارش، هدف از این کودتا، تنها کوتای نظامی علیه ملک عبدالله نبوده، بلکه بندر قصد داشت تا کل نظام را تغییر دهد و قصد داشت از این طریق، قدرت را در عربستان در دست بگیرد.

منابع سعودی افشا کننده خبر این کودتا به فایننشال تایمز گفتند که سازمان اطلاعاتی روسیه نخستین جریانی بود که سرنخ‌های این تلاش را فاش کرده است.این کودتا قرار بود به مرکزیت پایگاه هوایی ریاض انجام شود.

گفته می شود در پی افشای این کودتا، افسران ارشد بسیاری از ارتش این کشور بازداشت شده و بندر بن سلطان نیز از عرصه سیاسی عربستان سعودی منزوی شده است. به همین دلیل  ناظران مسائل سیاسی عربستان، نسبت به آینده سیاسی این کشور به شدت نگران هستند زیرا اولا عربستان بزرگ ترین تولید کننده نفت در جهان است و در صورت بروز هرگونه مشکل سیاسی یا اقتصادی در این کشور، می تواند تأثیر منفی تکان دهنده ای بر تمام جهان بگذارد. دوما میان شاهزادگان سعودی برای تصاحب پست جانشینی «ملک عبدالله» مدتهاست که رقابت شدیدی وجود دارد.

در واقع نمونه بندر بن سلطان نشان می دهد که چقدر احتمال درگیری های داخلی بر سر قدرت در عربستان سعودی بالا رفته است.(14)

خاندان آل سعود

گروه جامعه و ارتباطات سایت تبیان

این مسئله حتی از چشم خبرنگار روزنامه ی مشهور فیگارو نیز به دور نمانده و این خبرنگار در مقاله ای با عنوان « عربستان: آبستن اختلافات داخلی آل سعود » به آن اشاره کرده است. (15) بدین ترتیب هیچ بعید نیست که پس از مرگ ملک عبدالله که در سنین کهولت و پیری به سر می برد، عربستان صحنه ی کشمکش و  درگیری  خاندان آل سعود شود. این مسئله با روایات اسلامی که درباره ی آخرین خاندان پادشاهی حجاز قبل از ظهور حضرت مهدی (عج) بیان شده اند، مطابقت زیادی دارد.

البته لازم به ذکر است که واقعاً ممکن است ملک عبدالله پادشاه کنونی عربستان و خاندان آل سعود (خاندان پادشاهی عربستان)، آخرین پادشاه و آخرین خاندان پادشاهی حجاز نباشند و در آینده نیز پادشاهان دیگری در عربستان حکم برانند، اما به هر حال نمی توان شباهت ملک عبدالله و خاندان آل سعود را با روایت های ذکر شده در مورد آخرین خاندان پادشاهی حجاز، نادیده گرفت. بنابراین بهتر است كه توجه ویژه ای به وضعیت عربستان سعودی در عصر حاضر داشته باشیم.

آیا واقعا ملک عبدالله آنقدر بد می باشد که در حدیث آمده وای بر شیعیان ما از او؟

در ماههای اول سلطنت ملک عبدالله  بیان می شد  که  وی  شخص معتدل و میانه رویی است و با ملک فهد که در زمان او حجاج شیعه در روز برائت از مشرکین به خاک و خون کشیده شدند،(16) تفاوت دارد، اما گذشت زمان ثابت کرد که نه تنها خطر او برای شیعیان و سایر مسلمانان آزاده از ملک فهد کمتر نیست، بلکه ملک عبدالله به مراتب خطرناک تر است.

گرچه ملک عبدالله  در طی این سالها تلاش نموده است تا در ظاهر و در جریان مناسبات سیاسی با کشورهای منطقه خود را فردی صلح طلب معرفی نماید، اما شواهد امر دقیقاً خلاف این نکته را ثابت می کند؛ به طوری که از زمان آغاز رسمی سلطنت ملک عبداله ، حملات گروه های تکفیری تحت حمایت عربستان به شیعیان عراق، افزایش یافته(17(و حتی هتک حرمت این گروههای تکفیری به عتبات عالیات و حرم ائمه (ع) در عراق افزون گشته است.(18) از زمان آغاز سلطنت ملک عبدالله، مفتیان وهابی عربستان که تحت حمایت کامل خاندان آل سعود هستند، فتواهای بی شرمانه ای صادر نموده که این فتواها به دست گروه های تکفیری عراقی تحت حمایت دولت عربستان سعودی اجرا شده و منجر به کشتارهای هر روزه ی شیعیان عراقی و انهدام زیارتگاه های معصومین (ع) شده است.(19) علاوه بر این ملک عبدالله  ارتباط بسیار قوی با امریکا و اسراییل برقرار نموده و بدین ترتیب به مسلمانان خیانت کرده است.(20) این ارتباط تا بدانجا است که سران سعودی در زمان سلطنت ملک عبدالله، با جرج بوش میگساری و رقص شمشیر می نمایند.(21)

رقص شمشیر بوش با خاندان آل سعود


از سوی دیگر بنا بر گزارش های بی شماری که از سوی حجاج شیعه بخصوص حجاج شیعه ی ایرانی به دست رسیده است، در طی 3 – 2 سال اخیر، فشارهای زیادی بر حجاج ایرانی وارد آمده است که تاکنون سابقه نداشته است.(22) این فشارها تا به آنجا بوده است که برخی از علما از جمله آیت الله مکارم شیرازی، بحث احتمال تحریم حج عمره را مطرح نمودند.(23)

یكی از آخرین شاهکار های ملک عبدالله در  خیانت  به  شیعیان،  دست داشتن دستگاه های اطلاعاتی عربستان سعودی به همراه دستگاه اطلاعاتی کشور خائن اردن در ترور شهید حاج عماد مغنیه بود(24) که این مسئله خود یکی از ننگین ترین جنایات ملک عبدالله می باشد.

همچنین جنایات اخیر كه در شهر مقدس مدینه به دست دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی عربستان و نیز نیروهای افراطی وهابی موسوم به نیروهای امر به معروف و نهی از منكر وابسته به دولت عربستان انجام شدند و در طی آن ها تعداد زیادی از شیعیان به شهادت رسیدند و تعداد دیگری نیز زخمی شدند، خود حكایت از دسایس شیطانی ملك عبدالله عربستان دارند.(25) با توجه به مسائل گفته شده، به راحتی می توان دریافت که عبارت  « ویل لشیعتنا منه »  در روایت ذکر شده،  کاملاً  برازنده ی  ملک عبدالله می باشد.

و همچنین جنایات بسیار بزرگی که رد همین تازگی ها شاهد آن بودیم جنگ با شیعیان یمن و همچنین فرستادن ارتش خود ( عربستان ) به بحرین برای قتل عام مردم بی گناه!!!(26)

حال اگر احادیث مطابقت داشته باشند چه معنی ای در بر دارند!

در ادامه ی  روایت  ذکر  شده  از سوی  پیامبر گرامی اسلام (ص)  بیان  شده  است: « بشرونی بموته ابشرکم بظهور الحجة. » این عبارت نشان می دهد که مرگ عبدالله ذکر شده در روایت مذکور، فاصله ی کمی با ظهور حضرت مهدی (عج) دارد؛ از این مسئله می توان دریافت که در صورت صحت روایت مذکور و درستی منابع آن، با توجه به اینکه بسیاری از ویژگیهای روایت، با ملک عبدالله، ملک فهد و خاندان آل سعود مطابقت دارد، عصری که ما در آن به سر می بریم، ان شاء الله « عصر الظهور » است و در صورتی که ما شیعیان تلاش خود را بیشتر کنیم، می توانیم ظهور آن منجی بزرگ را درک نماییم. إن شاء الله.

نتیجه گیری کلی:

1-     اگر حدیث شیعی صحت داشته باشد که با علم رجال شناسی آن حدیث را تایید می کنیم ، ملک عبدالله همین پادشاه عرستان است ولی باز نیز ممکن است پادشاهی دیگر با نام ملک عبدالله بیاید ولی اگر حدیثی که در کتاب مائتان وخمسون نوشته سید محمد علی طباطبایی حسنی آمده بود صحت داشته باشد می توان گفت که ملک عبدالله روایات همین پادشاه عربستان است و ما در عصر ظهور می باشیم.و اگر خدا بخواهد چشم مان به جمال امام مهدی علیه السلام روشن خواهد شد.

نکته بسیار مهم :

«فضیل‏» از امام باقر (علیه السلام) پرسید: آیا براى این امر وقتى تعیین مى‏شود؟

امام سه بار فرمود: «كذب الوقاتون‏» تعیین كنندگان وقت دروغگویند (27)

«اسحق بن یعقوب‏» توسط جناب محمد بن عثمان عمرى نامه‏اى خدمت امام زمان علیه السلام فرستاد و سؤالاتى نمود و امام در فرازى از پاسخ در مورد وقت ظهور فرمودند:

«و اما ظهور الفرج فانه الى الله تعالى ذكره و كذب الوقاتون‏»

و اما ظهور فرج به فرمان خداى متعال وابسته و تعیین وقت كنندگان دروغگویند. (28)

البته منظور از تعیین وقت تعیین دقیق وقت ظهور است و اینگونه تعیین وقت را پیشوایان معصوم (ع) بهیچ وجه جایز نشمرده‏اند و آن را از اسرار الهى دانسته‏اند ولى علاماتى را ذكر فرموده‏اند كه چون آنها واقع شوند نزدیك بودن ظهور را نوید مى‏دهند.

 

3        - حدیثی که در کتاب مائتان وخمسون نوشته سید محمد علی طباطبایی حسنی ذکر شده بود در آخر مربوط می شود به ملک عبدالله نه فهد.احمد حسن ها از یان روایت سواستفاده کرده اند که با مرگ فهد منجی ظهور کرده است و آن احمد حسن می باشد.وبرای اینکه حدیث عبدالله از امام صادق را نمی توانستند رد کنند ، آن را به مهدی بشارت داده اند.

پس آنها اعتقاد دارند با مرگ فهد احمد حسن ظهور کرده و با مرگ ملک عبدالله امام زمان ظهور میکند که اینگونه نیست.

 

در پایان از خواهر گرامیمان با اکانت "ندا" جهت کمک در زبان عربی تشکر میکنم و همچنین از مقاله های پرمحتوا دوست گرامیم خادم الامام.از کابر گرامی با نام ahmad نیز به خاطر ارسال اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع تشکر می نماییم.

برای تعجیل در ظهور امام زمان صلوات


مطالب مرتبط

سندی که ماهیت واقعی دجال "احمد حسن الیمانی" را فاش نمود+تصویر سند

سید احمد یمانی کیست؟ (( 3 قسمت))

جریان سید احمد الحسن وصی و رسول امام مهدی یمانی موعود...

the arrived 2 عبدالله هاشم...

لشکرها و مسیر حرکت آنها در دوران نزدیک و بعد از ظهور آقا امام زمان (عج) + نقشه

آیا سفیانی خروج کرده است؟ + سند

اثبات آقا امام زمان بوسیله ی قرآن

آيا امام زمان داراي زن و فرزند هستند ؟

بررسي تطبيقي شبهات آيه ولايت (پاسخی دندان شکن)

حضرت مهدي عج در کتب اهل سنت

یا حجت بن حسن العسگری،پس کی میایی ...؟

قبور ائمه مظلوم بقیع چگونه و چندبار تخریب شد؟ + عکس

شرح کینه وهابی ها + چرا امامان و مشاهیر آنها دارای مرقد و یا حداقل قبر هستند + عکس

تخریب قبر بزرگترین حرم شیعیان در شمال آفریقا + عکس ، فیلم

ولادت منجی بشریت مهدی صاحب زمان مبارک

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت16:04---20 شهريور 1395
❓چگونه نسبت به مدعیان دروغین مهدویت فریب نخوریم و گمراه نشویم

⚡️ ما از حضرت صاحب الزمان عج نامه ای داریم که ایشان در یکی از توقیعاتشان فرمودند :

✨و سیأتی الی شیعتی من یدعی المشاهدة، الا فمن ادعی المشاهده قبل خروج السفیانی و الصیحة فهو کذاب مفتر
و به زودی کسانی نزد شیعیان من آیند و ادّعای مشاهده کنند، بدانید هر که پیش از خروج سفیانی و صیحه آسمانی ادّعای مشاهده کند دروغگوی تهمت زننده ای است.



محمد
ساعت23:49---8 اسفند 1393
سپاس گذاریم واقعا
آرزوی موفقیت
مارو هم دعا کنید



محمد
ساعت15:30---9 مهر 1391
سلام وبلاگ قشنگي داري به ما هم سر بزن
خوش حال مي شويم با هم تبادل لينک کنيم
عنوان دانلود انيميشن جديد
نکته:
لازم به ذکر است لينک شما زماني در وبلاگ نمايان ميشود که لينک ما در وبلاگ شما مشاهده شود


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://blog‌‌‌‌le‌eh.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

 نوشته شده توسط Sabi در یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,

 لينك مطلب


درباره

فراماسون ها، .دجال، شیطان پرستی، کابالا، امام زمان (عج)، ظهور، اسلام ،یهودیت،مسیحیت،دشمن شناسی، منجی شناسی، ، ائمه،پیامبر، بیت المقدس ، صهیون ، اسرائیل ، ایران ، شیعه، سنی ، وهابیت ، بهایی، بودا، رسانه
پروفايل
نويسندگان antifreemason
تازه ترين مطالب antifreemason
موضوعات
آرشيو
لينکدوني
پيوندها
ظهور نزدیک است
مقتدر مظلوم
جنبش سایبری 313
رقص شیطان
آنتی فراماسونی
سلام بر ابراهیم((شهید ابراهیم هادی))
انجمن ضد فراماسون های ایرانی
غرب شناسی
ضدماسون
ضدصیهونیست
جنبش ماسون ستیزی
دست پنهان شیطان
رئیس جمهور مجازی
دجال کیست ؟
اخبار و مقالاتی پیرامون آخرالزمان، ظهور موعود آخرالزمان عج ...
بیداری اندیشه" target="_blank" >تالار بیداری اندیشه
پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ابوالفضل عباس , حرم امام موسی کاظم , حرم امام رضا . حرم امام جواد علیه السلام و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد کوفه و مسجد سهله و مدینه منوره و مکه مکرمه
پخش زنده از حرم امام حسین علیه السلام
پخش زنده حرم امام رضا علیه السلام
بانک صوت و فیلم مذهبی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان antifreemason و آدرس antifreemason.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جستجو
امکانات سايت